18 Ağustos 2014 Pazartesi

Yeni Bir Hayata İlk Adım

Bu benim uzun süredir bıraktığım ve yeniden başladığımın sinyali olan ilk yazım. Bazı nedenlerden dolayı bloglardan uzaklaşmış ve bütün her şeyi sıfırlamıştım. Hayatımı, arkadaşlarımı, dostlarımı. Burasıda benim yeni dünyam olacak uzun aradan sonra.

Şimdi Savaş kim biraz tanıyalım. Kendi halinde dışarıdan bakılınca çok masum içinde fırtınalar kopartan deli dolu bir genç. Bloglar alemine küsmüş, uzun yıllar kısa hikayeler ve şiirleri paylaşmış bazende eşcinselliğe değinmiş bir Genç, hemde GAY bir genç :)) Gay olmanın mutluluğunu en güzel şekilde yaşamasını sağlayan, ömrünü paylaştığı sevgilisi olan bir genç hatta. Bu genç ne yer ne içer nerelerde dolaşır uzun uzun hepsine zaten değineceğim gündelik bir yaşantıyı anlatan bazı kısa hikayelerle bir solukta okuyacağınız yazılarım olacaktır diye düşünüyorum. Bu genç 21 yaşını doldurup 22 sine koşa koşa giden bir genç." Yazmak lazım ama nereden başlamak lazım" diyor bu genç ve bir yerden de başlamak için bu blogu oluşturmaya karar veriyor.

Şimdilik ilk yazım ve tanıtım amaçlı kısa bir metnim bu. İyi geceler renkli dünyam :))

Savaş Erdem :))


2 yorum:

  1. Öyleyse tekrardan hoşgeldin Savaş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinan Abi seni yeniden görmek çok güzel uzaktan takipçindim zamanında ve ilk takipçim olduğun için çok çok mutlu oldum :) Hoş bulduk. :)

      Sil