20 Ağustos 2014 Çarşamba

Neler oluyor dışarıda?

Dışarının nabzını tutalım birazda.

Savaş en kalabalık mekanlarda hiç rahat durmayan bir çocuk. Öyle ki şu sözün en doğru olduğunuda kanıtlayabilirim. :D

-Hacı hacıyı Mekke'de, hoca hoca tekkede, deli deliyi Dakikada bulurmuş derler ya o son kısmı Gey geyi dakkada bulur olarak değiştiriyoruz.
Sokakta öncelerde denk gelmediğim kadar eşcinsel bireye rastlamaya başladım. Bir an örgütlenip susma haykır eşcinseller vardır! diyesi geliyor insanın. O kadarda dürtemiyor malesef ki deli :D

Bugun yürüyüş sırasında sevgilimle birlikte kol kola yürüyoruz ve bakışlarından kıroların önde gideni olduğunu düşündüğüm birinin ağzından şu laflar döküldü hatırladığım kadarıyla;

  -Ne oldukları belli değil karı gibi kol kola girmişler birde ne erkek ne karı bunlarda... diye devam eden bir konuşmaya denk geldim. Sevgilimin duyduğunu sanmıyorum beni bile zor duyuyor :P

İnsanların beyinlerine giremeyeceğimiz gibi onlar için yapabileceğimiz bir şeyde yok. Aslında geçenlerde bir arkadaşımın duvarında ki yazıya dikkat çekmek istiyorum şöyle diyordu:

Eşcinsel entelektüel kültürlü insandir. Vücudunu pazarlayan kişi demek değildir. 



First Kiss Türkiye

Northwestern's First Kiss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder