11 Eylül 2014 Perşembe

Kabuğumu Kırdım Aileme Açıldım-2

Anlattığım bütün olaylardan sonra bugün içinde inadımı kırdım ve doktor için randevu almalarını istedim. Eğer doktora gitseydik düzelir miydi demelerindense gittik öğrendik demelerini istedim açıkçası.

 Doktorun odasına girdiğimde bizden istediğiniz ne dedi doktor babama bakarak ve babam hiç hatırlamadığım daha doğrusu hatırlamak istemediğim kadar uzun uzun döktürdü. Sonra doktor onu odadan çıkardıktan sonra bana döndü ve asıl neden buradasın dedi bana. Ben de başladım dökülmeye:

"Erdem Bey, ben hastalıklı birisi değilim. Yaşadığım şeyde bir hastalık değil. Ben bunun bilincindeyim sizinde bilincinde olduğunuz gibi. Şunu istiyorum, bana hastalıklı gibi davranmasınlar, ne bileyim bana acımasınlar acır gözle bakmasınlar ben bu durumdan nefret ediyorum dedim. Acıma duygusuyla bana yaklaşmalarına dayanamıyorum dedim. Ben bu yılla kadar kendi kendimin doktoru olabilmişsem kendime olan güvenim ve kendi gücümle ben bu güne kadar geldim dedim. eğer ben hastaysam iyileştirin beni eğer bir saplantıysa kurtarın beni dememi beklemeyin dedim ben hasta da değilim, tedavi edilecek bir durumumda yok dedim. Ben bir hışımla açıldım hiçbir şekilde bilgilendirmeden dedim. İlk günlerde çok korktular, benim trans bir birey olacağımı düşündüler. Çünkü onlar için eş cinsel diyince ilk akla gelen bu oldu. Çift cinsiyet kısmı yani. Bunu onların kafasında geç farkettiğim için aşmak biraz zor oldu ama aştım." dedim.

Uzun bir konuşmadan sonra evet sen bir gey bireysin evet sen bir eşcinsel bireysin dedi. Bunu sen zaten aşmışsın dedi. Ben konuşmalarındaki gücünü, öz güveninden anladığım kadarıyla ne kişilik bozukluğu ne de bir kimlik sapması dedi. Benim yapacağım bir şey yok. Sadece aileye bu süreçte destek olacağım dedi. Aileye kabullenme sürecinde yardımcı olacağız ki seni fazla yormayıp fazla bir baskı kurmasınlar dedi.

Açıkçası doktorumdan da şüphelendim davranışları, konuşması, ses tonu ama işte soramıyor ki insan :D 

Neyse aile terapilerine başladık bugun öğleden sonra. Babam için hiç üzülmüyorum. İstediği kadar vicdan azabı duysun istediği kadar yıkılsın o beni yıktıktan sonra bunlar ona hiç bile -büyük bir sorun yaşadık bu olaylar öncesi o nedenle manevi anlamda babam benim için öldü-. Annemde zaten zamanla alışacak bu süreç geçtikten sonra. 

Bu sırada da sevgilimin desteğini asla ama asla unutamam. :) İyi ki varsın Ömrümm :)

Murathan Mungan'ın kaleminden Sezen Aksu'nun sesinden : Sevgili <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder